Cu cat este mai mare calitatea jobului, cu atat persoana trebuie sa se potriveasca mai mult cu brandul, grupul tinta si conceptele operationale si strategice. De aceea, casting-urile live sunt necesare pentru multe locuri de munca. O agentie de casting le organizeaza, le planifica si le realizeaza.
Sarcinile agentiei de casting sunt extrem de largi in procesul de casting. Practic, inainte de casting, exista un briefing bun care este creat de o agentie de casting. Acest briefing este apoi trimis retelei de contact, nu tuturor persoanelor de contact, ci doar celor care se potrivesc. Desigur, mesajele nu sunt trimise tuturor, ci doar unui numar selectat de agentii al caror portofoliu sau modele se potrivesc solicitarii si provocarilor si cerintelor lor speciale.
In a doua etapa, agentia trimite materialul, care de obicei corespunde ghidurilor specificate de agentia de casting. Agentia de casting ia apoi o decizie preliminara, in functie de dorintele clientului. Tu clientul, iei decizia finala.
Acesta este cel mai simplu caz de turnare. Exista, desigur, multe alte aspecte care trebuie luate in considerare. De asemenea, va aborda acest lucru in urmatorii pasi, de la showroom-uri la prezentari de moda mai mari, la sedinte foto pentru retelele sociale si comert electronic, pana la productia video pentru web si TV.
Mai putin efort, mai multa poveste: avantaje
O agentie de casting preia intreaga complexitate, organizare, locatii, numiri, productie de materiale si vechime. Efortul pentru tine este redus la minimum. Pe langa reteaua exclusiva de contact si faza de selectie, o agentie de casting ofera in mod natural multe alte avantaje. Pe de o parte, efortul implicat in gasirea unui actor este minimizat, astfel incat compania de productie sa se poata concentra pe deplin asupra storyboard-ului, pregatirilor si productiei in sine.
In plus, exista si faza de depunere, in functie de faptul ca este vorba despre un e-casting sau un live casting, care este combinata si cu o intalnire personala. Cu toate acestea, aspectele financiare si juridice sunt, de asemenea, mult mai importante pentru multi clienti. La cererea clientului, agentia de casting preia si negocierile pentru onorariile zilnice si drepturile de folosinta.
Prezentare de moda
In lumea modei si a tendintelor, multe incep intr-un singur loc: Saptamana Modei. Fie la Milano, Paris, Londra, New York, Tokyo sau cele mai mici din Berlin, Shanghai, Dubai. La marile spectacole si in afara targurilor de moda, designerii si oameni creativi isi prezinta ultimele colectii. Practic, saptamani, uneori luni, de pregatire sunt concentrate pe o singura ora de spectacol. Cel mai mare risc? Evenimentul esueaza din cauza unei singure persoane. Asa ca pregatirea este cheia, cand vine vorba de prezentarea modei.
Showroom: Noile colectii de moda ale sezonului
Cea mai mica varianta a unei prezentari este showroom-ul. De obicei aici se intalnesc doar designeri, oameni din echipa de marketing, potentiali clienti si modelele insusi. Scopul unor astfel de showroom-uri este acela de a prezenta colectii de moda pentru ca buticurile si marile case de moda sa achizitioneze noile colectii pentru noul sezon. Prin urmare, modelul are o influenta directa asupra succesului vanzarilor. Pentru o agentie de casting, doua aspecte sunt importante: marimea potrivita a corpului cu proportiile potrivite si experienta potrivita, alte joburi, experienta cu clientii, cumparatorii si locul potrivit, cand vine vorba de prezentarea modei.